Au Pair!

Sitter lite och kollar runt lite på Au pair sidor i väntan på att Champions league ska börja! Läste precis att det ingår:
  • Flygresa tur och retur
  • Förberedelsekurs i New York
  • Fri sjuk- och olycksfallsförsäkring
  • Veckoersättning ($195:75)
  • Mat och eget rum hos familjen
  • $500 i studiebidrag
  • 2 veckors betald semester
  • Lagligt au pair visum
  • En extra månad att resa runt i USA
  • Egen kontaktperson
  • Förberedelsematerial
  • Personlig intervju- och informationsmöte
En månad att åka runt i USA, sånt gillar vi :D Sen har jag pratat med STS och kollar hur allt går till, och det verkar jätte bra! så under matchen blir det att fortsätta planera lite mer!


2 kommentarer
Postat av: ebba

jag vill också åka :O

2010-03-10 @ 09:55:47
URL: http://elysh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag ska också åka iväg som au pair. Läste hos Ebba att du skulle åka i sommar. Det ska jag med! :D

2010-03-13 @ 16:55:53
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0