Virus!

Tjenis!
jag fick virus i söndags kväll... och det var inte ett litet virus heller, kunde inte göra någonting på burken och efter att det hade varit igång i 5 min så blev det bluescreen, skit jobbigt. Men nu funkar den bättre än förut :D

Igår ytäffade jag Stefan för första gången på typ 2 veckor eftersom han har haft kurs hela tiden. Men vi tog iaf en ganska lång promenad runt i Sågen på ca 1 tim. Senare så drog vi till gymmet där man inte hade varit på ett tag, men det var skönt. Kvällen slutade som vanligt hemma hos Jonas!

Dagen har varit ganska seg, men fick iaf ett bra slut. Jag ska ju tillbringa natten i Nynäshamn (då jag har uppkörning imorgon :D) så jag messade jessica och vi var ute och gick i 40 min typ, snackade skit och allt möjligt, trevligt som vanligt.

Fattar inte att jag har kunnat hänga i nynäs, inget fel på folket. men jag blev typ deppig på vägen hem och undrade hur jag kunde hänga här :P diggar iaf polarna här ;D


Glömde skriva att vi gungade kamel också :P haha
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0