Att folk orkar!

Nu börjar min stubin bli allt kortare, att man får massa skit för ingenting är helt sjukt. Dessutom av DIG! Att du ens pallar hålla på när båda har gått vidare, lever lyckliga och allt är bra. Så ska man få komentarer som:
du snackar en jävla massa skit, du är precis som du var förut, störd i huvudet. Jag la till dig igen för att jag är orolig för dig
du mår ju inte bra liksom!
Störd i huvudet är jag, right :) men en sak är fel... JAG MÅR JÄVLIGT BRA :D iaf nu när jag har hittat massa roliga människor att vara med ;) blir utgång i helgen ;) YAAAAAAAAAAAAMIIIIII

efter allt skit är det saker som är bra iaf!
nu börjar det gå framåt igen med ansökningen till Au pair! så snart blir det intervju och sen drar jag :D:D


2 kommentarer
Postat av: shibby

I agree brotha frome anotha mothhhaaaa!

2010-03-22 @ 23:22:59
URL: http://ssshiiibby.blogg.se/
Postat av: Candy ♥

girls girls girls! Suck

2010-03-25 @ 12:52:59
URL: http://candys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0