Successful day!

Kom hem kl åtta från Kiruna och somnade på stubb! Vaknade runt halv tolv, utvilad och fräsh. Sen var det bara att duscha och fixa sig för att åka iväg på Au Pair möte i Stan. Det var jätte roligt och trevligt, och nu är jag grymt sugen på att dra. Synd att man satt där som ensam kille och med en rosa/vit tröja, lite gay varning kanske :P tillbaka till mötet. Hade en interju med dom också, på både svenska och engelska. Så imorgon söker jag ;) GIIIIIILLLLAR`T

Sen vi jag bara säga DJURGÅRDEN I FINAL... kan det bli bättre? satt på bussen och lyssnade på radiosporten :P och hoppade till varje gång Dif gjorde mål. Folk trodde nog att jag inte var riktigt frisk, men wtf I don´t care. Som Candy säger; allt handlar om att bjuda på sig själv :D

Vill också notera flikarna högst upp... där kan ni läsa om lite annat ;) YAAAAAAAMMMI

2 kommentarer
Postat av: Belinda

Sv: Åh vad kul att du vill vara med :-D

Snygg blogg har du också ;-)

2010-04-09 @ 00:22:21
URL: http://belindaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Belinda

Sv: Haha tacktack ;-)

2010-04-09 @ 00:31:24
URL: http://belindaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0