Äntligen VÅR!

Vad kan man säga om en dag som denna? Gudomlig! Själv springer man ju runt på gården i t-shirt och hoppar hopprep med barnen här :D (Jag hade typ roligare än dom) haha. men måste ju erkänna att jag är ju inte lika smidig som jag var i dom yngre dagarna, men jag lyckades. Nu blir det att laga mat sen röra sig till gymmet.

Måste också meddela att ansökningen som Au pair är gjord och har även gjort en intervju. Så nu hoppas jag att det tar fart och att jag kommer iväg snart. Jag valde att ta företaget STS att åka med för att jag tycker att det verkar bättre :D








haha.. Man får bjuda på sig själv ibland ;)

1 kommentarer
Postat av: shibby

HAHA!! så jävla söt pownie boy!!^^<3

2010-04-11 @ 17:33:44
URL: http://ssshiiibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0